Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Educació

Escola Bressol Municipal La Verema

Escola Bressol Municipal La Verema

 Escola bressol la Verema FaçanaContacte
C. Barberà del Vallès, 10
Tel. 935944619
A/e: LaVerema@ebpripollet.cat
Web: www.ebpripollet.cat
Codi del centre: 08070337

Oferta educativa

Educació infantil (0-3 anys):

  • 1 grup d'infants de 4 a 12 mesos.
  • 1 grup d’infants de 12 a 24 mesos.
  • 2 grups d’infants de 24 a 36 mesos.

Característiques

Horari lectiu: de 9 a 12.00 h i de 15 a 17.00 h
Menjador escolar: Sí
Servei d’acollida: sí, de 8.00 a 9.00 h
Lliure de barreres arquitectòniques: Sí

Equipaments

  • 1 Jardí Central
  • 2 Patis laterals
  • 4 Estances (una per a cada grup d’infants)
  • 1 Sala d’usos múltiples
  • 2 Espais d’higiene per a infants
  • 1 Vestíbul – Espai d’acollida
  • 1 Sala de mestres
  • 1 Despatx de direcció
  • Cuina
  • Bany d’adults
  • Vestidors pel personal
  • Espai per guardar cotxets
  • 1 magatzem 

AMPA

ampa.laverema@ebpripollet.cat

Presentació del centre

Les dues escoles bressol municipals de Ripollet són centres de titularitat municipal i comparteixen un mateix projecte educatiu, que parteix d’una idea d’infant com a subjecte de ple dret, dotat de capacitats a desenvolupar.

Un infant social que necessita l’entorn per a construir-se com a persona autònoma, responsable, crítica i participativa.

El nostre projecte educatiu parteix de la idea que l’infant és el protagonista del seu desenvolupament, mentre que les persones adultes l’acompanyen en aquest procés.
Totes les activitats que es porten a terme a l’escola tenen caràcter educatiu i d’acord amb la idea d’infant protagonista dels seus aprenentatges, les propostes no preveuen el fracàs.

Les escoles es consideren centres oberts, i les activitats que s’hi porten a terme es poden agrupar en experimentació, tallers, racons de joc, activitats a l’aire lliure, sortides, llenguatge i literatura, i celebracions.
Totes aquestes activitats estan pensades perquè els infants hi participin de forma lliure i espontània.

Pel que fa als hàbits quotidians d’higiene, alimentació i descans, també s’entenen com a plenament educatius, afavorint el desenvolupament de l’autonomia personal.

Quant al desenvolupament social, considerem l’escola un espai amb infants i persones adultes en constant relació, fet que ens apropa a una metodologia constructivista.

Imatge d'infant servint aigua