Document amb validesa legal signat pel Secretari o el Delegat de l'Ajuntament que acredita la convivència del sol·licitant i de la resta de persones que consten inscrites al mateix domicili.
Document amb validesa legal signat pel Secretari o el Delegat de l'Ajuntament que acredita la convivència del sol·licitant i de la resta de persones que consten inscrites al mateix domicili, així com dels diferents moviments que s'han produït en aquell domicili (altes, baixes...).
Aquest tràmit permet obtenir un document amb validesa legal firmat pel Secretari que acredita l'empadronament (residència) del sol·licitant.
Document amb validesa legal signat pel secretari o el Delegat de l'Ajuntament que acredita l'empadronament (residència) del sol·licitant.
Informació sobre la documentació i passos per a la inscripció en el Registre Civil del naixement d'un fill.
Aquest tràmit permet sol·licitar l’expedició d'un certificat d’identitat digital per tal de poder realitzar gestions a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Ripollet, o amb d’altres Administracions Públiques.
Document de caràcter informatiu que especifica les dades del sol·licitant i de la resta de persones que conviuen en un mateix habitatge, segons consten a les dades del Padró Municipal d'Habitants.
Document de caràcter informatiu que especifica les dades del sol·licitant i de la resta de persones que conviuen a un mateix habitatge, segons consten a les dades del Padró Municipal d'Habitants durant un temps determinat.
Document de caràcter informatiu que especifica les dades del sol·licitant i de la resta de persones que conviuen en un mateix habitatge, segons consten en les dades del Padró Municipal d'Habitants durant un temps determinat.
Document de caràcter informatiu que especifica les dades del sol·licitant i de la resta de persones que estan empadronades en un mateix habitatge, segons consta en el Padró Municipal d'Habitants.