Reclamació en qualitat de consumidor (OMIC)
Aquest tràmit permet presentar reclamació, queixa o denuncia quan es tracta d’un tema de consum i existeix una relació comercial entre un consumidor/consumidora i un establiment comercial o servei professional. Té com a principal objectiu l’orientació i l'assessorament als consumidors i/o empresaris en l'exercici dels seus drets i obligacions, així com la tramitació de les reclamacions, denúncies o queixes relacionades amb el consum, afavorint la mediació per solucionar els conflictes.
Consulteu tota la informació relacionada, les instruccions de sol·licitud i la descàrrega dels models de documents necessaris a la fitxa del tràmit a la seu-e:
https://seu-e.cat/ca/web/ripollet/tramits-i-gestions/-/tramits/tramit/13128872
Codi del tràmit: 0012
TERMINI DE SOL·LICITUDS:
En qualsevol moment, i si no es rep una resposta satisfactòria en el termini màxim d'un mes, es pot presentar reclamació adreçada a l'Oficina Municipal de Informació al Consumidor per tal de gestionar-la des d'aquest servei.