Sota el nom 'El Casal és teu', l’Ajuntament posa en marxa aquest mes d’octubre un projecte per tal d’actualitzar els objectius, espais, serveis i activitats del Casal d’Avis.

En marxa el nou procés participatiu sobre el model de Casal d’Avis que necessita la gent gran de Ripollet.

El procés comptarà amb dues sessions informatives, una adreçada a les entitats i representants dels partits polítics, que tindrà lloc dimarts, 19 d’octubre, a les 18 h, al Casal d’Avis. I l’altra, adreçada a persones usuàries i ciutadania en general, que se celebrarà el dijous, 21 d’octubre, a les 18 h, també al Casal d’Avis. El regidor de Gent Gran, Eric Plata, ha explicat que “fins ara mai s’ha plantejat reformular el model existent de Casal d’Avis i ens agradaria fer-ho des d’un punt de vista integral i descentralitzat, comptant amb les persones usuàries i totes les entitats que treballen amb gent gran al municipi”.

Quant a les instal·lacions, l’Ajuntament ja compta amb un informe sobre els aspectes a millorar, com ara la porta d’accés o la climatització de la planta superior, i esperen completar-lo amb les aportacions rebudes en aquest procés.

Un cop realitzades les dues sessions informatives, on es lliurarà el qüestionari de participació als assistents, del 21 d’octubre al 2 de desembre, es realitzarà la recollida d’aportacions. Aquestes es poden fer arribar de forma telemàtica, a través del web ripollet.cat, al Whatsapp d’Atenció a la Gent Gran 669 027 636 i al correu electrònic pensemengran@ripollet.cat. També es podran lliurar en paper, dipositant el qüestionari a les urnes distribuïdes a diferents equipaments municipals, com són el Casal d’Avis, les oficines de Drets Socials, l’OAC, el Centre Cultural i el centre cívic de Pont Vell.

Per tal d’assistir a la sessió informativa adreçada a persones usuàries i ciutadania del pròxim 21 d’octubre, cal inscripció prèvia al Casal d’Avis, al telèfon 93 580 49 95 o presencialment, al C/ Calvari, 90.

Amb les aportacions i propostes recollides s’elaborarà un informe que es preveu tenir enllestit a finals d’any, quan es farà una sessió devolutiva amb les conclusions que serviran per a la redacció del projecte.

Ripollet, 14 d’octubre de 2021