Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Mercat Municipal aposta pel servei telefònic per a que els clients facin les comandes

Imatge 1.
Imatge 1
També entra en vigor un nou horari mentre duri aquesta situació excepcional
Els paradistes del Mercat Municipal han decidit posar en marxa aquesta setmana el servei telefònic per a rebre les comandes. Tot i que alguns ja ho feien de forma habitual, ara s'ha decidit fer de forma generalitzada per tal de contribuir a lluitar contra la propagació del coronavirus SARS-CoV-2. Així, les persones que desitgin fer les seves compres a la llotja municipal, només han de trucar, fer el seu encàrrec i passar a recollir-lo, estalviant així temps d'estada dins les instal·lacions del Mercat. També funciona el wathsapp i el correu electrònic en algunes parades. Podeu consultar el llistat de contactes en aquest enllaç.
 
Igualment, a partir del divendres, 27 de març, entra en funcionament el nou horari del Mercat que, fins a nou avís, serà el següent:
  • Dilluns, obert de 8 a 13 hores
  • Dimarts a dissabtes, obert de 7 a 14 hores
  • Divendres tarda, tancat

Des de la Regidoria de Serveis Municipals, la tinent d'alcalde Pilar Castillejo vol "agrair aquesta iniciativa tan engrescadora en aquests moments en els quals necessitem propostes positives i innovadores".

D'altra banda, recordem a la ciutadania que és important seguir els següents consells si ha de sortir a comprar:

- Aneu-hi sols
- Mantingueu la distància de seguretat
- Porteu la vostra bossa
- Utilitzeu guants d'un sol ús
- Pagueu amb targeta
- No acumuleu grans compres.

Ripollet, 21 de març de 2020.