A Ripollet, el comerç premia la confiança amb la Targeta Més!
Prop d'una trentena d'establiments locals ja ofereixen promocions i descomptes als titulars de la targeta Aquest matí, la nova regidora de Comerç, Meritxell Caler, ha presentat la Targeta Més, una targeta de fidelització comercial i captació de clients, que vol potenciar les compres al municipi, premiant la seva confiança. Es tracta d'un modern instrument de dinamització utilitzat per moltes associacions de comerciants, grans superfícies i altres ajuntaments, com el de Barcelona, que l'Ajuntament de Ripollet posa l'abast dels prop de 300 establiments, apostant per la modernització del comerç local.
La targeta proporciona avantatges als clients, que acumulen euros de regal per cada compra, que poden utilitzar per pagar futures compres. També poden acumular punts i altres avantatges oferts pels propis establiments. A més, permet a l'Ajuntament fer campanyes promocionals de caràcter municipal, com ara sortejos entre els usuaris de la targeta.
Formació i suport continu als establiments
La regidora de Comerç ha explicat que, prèviament a la presentació de la targeta, des de Comerç ja s'ha dut a terme una campanya de difusió entre els comerciants de Ripollet, tant associats com no associats. Fins al moment, un total de 28 establiments s'han adherit a la iniciativa, 10 dels quals no són associats i la resta sí. Això implica que la UCR, com a entitat, també podrà realitzar les seves campanyes comercials entre els compradors dels establiments associats. L'objectiu és que els paradistes del Mercat Municipal també es puguin adherir i per això s'estan mantenint converses amb ells. La targeta també està oberta a la participació de l'hostaleria i el Gremi d'instal·ladors.
Ja s'ha fet una primera sessió de formació al personal dels establiments adherits, als que aniran donant suport continuat. L'Ajuntament es fa càrrec del cost del contracte amb l'empresa Javajan i del manteniment del compte moneder els dos primers anys, a banda de la dinamització i implementació de la targeta que realitza l'empresa Cohesiona. El cost de la plataforma per aquest primer any és de 5.000 €. A través d'aquesta plataforma, el comerç pot identificar els clients, gratificar-los, donar d'alta nous clients, crear targetes regal, descarregar el llistat de clients i operacions realitzades, publicar promocions a la app i al web i enviar missatges personalitzats, entre d'altres.
La Targeta Més al carrer
Per tal de donar a conèixer la targeta Més entre la ciutadania, els dimecres 10, 17 i 24 de juliol s'instal·larà un estand informatiu al Mercat Setmanal, per tal de donar informació sobre la targeta i facilitar-la a les persones interessades. El registre és gratuït i es pot fer a través de l'app Targeta Més, tant en versió Ios com Android, així com a l'enllaç que trobaran al web municipal ripollet.cat. Durant la Festa Major també s'instal·larà un estand al Mercat de la Vinya i es preveu fer alguna promoció.
Amb la targeta, els clients poden consultar les gratificacions aconseguides als diferents establiments adherits, les promocions i la llista actualitzada dels comerços adherits, entre d'altres. Els clients podran identificar-se a l'establiment mitjançant la targeta, el nom i número de telèfon o DNI, i l'app.
La Targeta Més neix com al Targeta + Comerç, amb l'objectiu de créixer i evolucionar per tal que en un futur pugui acabar esdevenint la Targeta + Ciutat, dotant-la de beneficis i usos relacionats amb altres serveis municipals.
Ripollet, 9 de juliol de 2019
La targeta proporciona avantatges als clients, que acumulen euros de regal per cada compra, que poden utilitzar per pagar futures compres. També poden acumular punts i altres avantatges oferts pels propis establiments. A més, permet a l'Ajuntament fer campanyes promocionals de caràcter municipal, com ara sortejos entre els usuaris de la targeta.
Formació i suport continu als establiments
La regidora de Comerç ha explicat que, prèviament a la presentació de la targeta, des de Comerç ja s'ha dut a terme una campanya de difusió entre els comerciants de Ripollet, tant associats com no associats. Fins al moment, un total de 28 establiments s'han adherit a la iniciativa, 10 dels quals no són associats i la resta sí. Això implica que la UCR, com a entitat, també podrà realitzar les seves campanyes comercials entre els compradors dels establiments associats. L'objectiu és que els paradistes del Mercat Municipal també es puguin adherir i per això s'estan mantenint converses amb ells. La targeta també està oberta a la participació de l'hostaleria i el Gremi d'instal·ladors.
Ja s'ha fet una primera sessió de formació al personal dels establiments adherits, als que aniran donant suport continuat. L'Ajuntament es fa càrrec del cost del contracte amb l'empresa Javajan i del manteniment del compte moneder els dos primers anys, a banda de la dinamització i implementació de la targeta que realitza l'empresa Cohesiona. El cost de la plataforma per aquest primer any és de 5.000 €. A través d'aquesta plataforma, el comerç pot identificar els clients, gratificar-los, donar d'alta nous clients, crear targetes regal, descarregar el llistat de clients i operacions realitzades, publicar promocions a la app i al web i enviar missatges personalitzats, entre d'altres.
La Targeta Més al carrer
Per tal de donar a conèixer la targeta Més entre la ciutadania, els dimecres 10, 17 i 24 de juliol s'instal·larà un estand informatiu al Mercat Setmanal, per tal de donar informació sobre la targeta i facilitar-la a les persones interessades. El registre és gratuït i es pot fer a través de l'app Targeta Més, tant en versió Ios com Android, així com a l'enllaç que trobaran al web municipal ripollet.cat. Durant la Festa Major també s'instal·larà un estand al Mercat de la Vinya i es preveu fer alguna promoció.
Amb la targeta, els clients poden consultar les gratificacions aconseguides als diferents establiments adherits, les promocions i la llista actualitzada dels comerços adherits, entre d'altres. Els clients podran identificar-se a l'establiment mitjançant la targeta, el nom i número de telèfon o DNI, i l'app.
La Targeta Més neix com al Targeta + Comerç, amb l'objectiu de créixer i evolucionar per tal que en un futur pugui acabar esdevenint la Targeta + Ciutat, dotant-la de beneficis i usos relacionats amb altres serveis municipals.
Ripollet, 9 de juliol de 2019