Ripollet celebrarà la tercera Fira de les Economies Transformadores amb la migració i l’antiracisme com a protagonistes
La Rambla de Sant Jordi acollirà el 15 de novembre una trentena de parades de consum conscient i activitats culturals i familiars per a tots els públics.
Ripollet celebrarà el pròxim diumenge 15 de novembre la tercera edició de la Fira de les Economies Transformadores, organitzada per la comunalitat Populus Labora i Ripollet Impulsa, de l’Ajuntament de Ripollet. Enguany, la jornada estarà dedicada a la migració, la diversitat i l’antiracisme, amb una programació protagonitzada per persones migrants i col·lectius de Ripollet i Barcelona.
La Rambla de Sant Jordi acollirà una trentena de parades d’artesania, alimentació i tèxtil, amb productes de proximitat i iniciatives de consum sostenible. La programació, que tindrà lloc de 10.30 a 14 h, inclourà contacontes, tallers, activitats infantils, dansa i actuacions musicals, amb el concert de cúmbia protesta de Kumbia Kaos com a cloenda.
La jornada també comptarà amb la lectura d’un manifest a càrrec d’Acollim Ripollet Cerdanyola, Acció Antifeixista Ripollenca (ARA) i Xarxa Palestina Ripollet.
Amb aquesta tercera edició, la fira vol continuar sent un espai de trobada per donar a conèixer iniciatives transformadores, fomentar el consum conscient i posar en valor la diversitat cultural del municipi.
Redacció: ripollet.cat