Els socialistes vallesans de campanya a Ripollet
El primer secretari del PSC del Vallès Occidental Sud i membre de la candidatura a les Eleccions Generals, Paco Aranda, va presentar el passat dijous, 6 de juliol, a Ripollet, la campanya electoral socialista.
Acompanyat per l'alcalde de Ripollet, el socialista Luís Tirado i les número 2 i 3, Eva Herrera i Sonia Martín, va defensar els postulats progressistes davant el PP i Vox, sota el lema "Endavant", triat per a la campanya de les eleccions del 23J. Aranda també va destacar la celebració de l'acte central de la campanya del Vallès Sud, aquest dissabte, a les 20 hores, a l'escola Anselm Clavé de Ripollet, que comptarà amb la participació de la presidenta del Congrés dels diputats, Meritxell Batet i el president del PSC, Salvador Illa.
En la seva compareixença davant la premsa, Paco Aranda va valorar les darreres enquestes, que els són favorables a Catalunya, afirmant que "aquestes eleccions són cabdals per no retrocedir 10-20 anys en drets, com s'està veient amb els pactes entre PP i Vox". En aquest sentit, va fer una crida a mobilitzar el vot de les esquerres.
Per la seva part, l'alcalde de Ripollet, Luis Tirado, va agrair al PSC que confiï en la ciutat de Ripollet per començar aquesta campanya amb l'acte central del Vallès Occidental. I va aprofitar per demanar als veïns de Ripollet que "recolzin molt el projecte socialista, perquè pensem que és el millor projecte per Espanya, ja que ens juguem molt, continuar avançant amb polítiques progressistes o retrocedir a formes de fer que no ens agraden i a no perdre drets socials que s'han aconseguit per a molts col·lectius". I va concloure afirmant que "això va que guanyi el PSOE o el PP, per la qual cosa cal que el vot no es dispersi i es concentri en els socialistes".
Redacció ripollet.cat - RB
D'esquerra a dreta: la regidora socialista Eva Herrera; l'alcalde, Luís Tirado; el membre de la candidatura socialista a les Eleccions Generals, Paco Aranda i la regidora Sonia Martín.