La PAH denuncia la planificació de cinc desnonaments durant aquest mes a Ripollet
La PAH Ripollet-Cerdanyola denuncia a través de les xarxes que, només aquest mes de novembre, estan planificats a Ripollet fins a cinc desnonaments, amb 13 menors d'edat involucrats. De moment, dos desnonaments s'han suspès gràcies a les accions de l'entitat.
La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de Ripollet i Cerdanyola ha denunciat a través de les xarxes socials que, aquest mes de novembre s'han planificat fins a cinc desnonaments a Ripollet, malgrat els anuncis de moratòries i els efectes de la pandèmia que encara s'arrosseguen. En aquests cinc desnonaments es veuen involucrats 13 menors d'edat. L'acció reivindicativa dels membres de la PAH van permetre aturar dimecres, 3 de novembre, el desnonament d'una família monoparental amb 3 fills, al carrer de Sant Jaume. El desnonament s'ha reprogramat per al pròxim 4 de febrer. També s'ha suspès, però sense data prevista, el desnonament d'un matrimoni amb 6 fills, 4 d'ells menors, del carrer del Sol.
Malgrat aquestes suspensions, la PAH denuncia que durant tot el mes se seguiran succeint els desnonaments. Dilluns 15 de novembre està previst el desnonament d'una família monoparental amb 3 fills també al carrer de Sant Jaume, a les 12 del migdia. Dos dies després, dimecres 17, està previst un altre desnonament al carrer de Maragall, també a les 12 hores. L'endemà serà al carrer de Sant Sebastià, a les 13 h, quan es durà a terme el desnonament d'una família monoparental amb tres menors. La PAH Ripollet-Cerdanyola informa puntualment de qualsevol novetat d'aquests i altres casos a través de les seves xarxes socials.
JS