Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El CTT Ripollet acaba el Campionat d'Espanya amb diverses medalles per a les seves palistes

Carmen Domingo brilla en categoria aleví amb tres bronzes, al mateix temps que Ariadna Arnau acaba com a subcampiona d'Espanya benjamí.

Fotos: CTT Ripollet..
Fotos: CTT Ripollet.

El CTT Ripollet ja ha acabat la seva participació en el Campionat d'Espanya de Tennis Taula disputat a Zamora i les seves palistes s'enduen diverses medalles. La jugadora aleví Carmen Domingo ha jugat una gran competició, aconseguint tres medalles de bronze en la seva actuació en equips, individuals i dobles, fent parella amb Neus Roma, del CTT Borges.

ripollet-esp-tenis-taula-campionat-espanya-040723-2-carmen-domingo.jpeg

Carmen Domingo s'ha endut tres medalles de bronze. Foto: CTT Ripollet.

Per altra banda, Ariadna Arnau ha quedat subcampiona d'Espanya en categoria benjamí individual. La palista va participar, a més, en el campionat d'equips fent parella amb Ainoa Caparrós, del CTT Calella, però van caure a quarts de final, quedant-se a un pas de les medalles. El mateix li va passar a Marta Peñarando, a la categoria Sub-21, que va perdre a quarts de finals, i a Mireia Peretó, que es va quedar a vuitens en la competició individual. Per últim, Albert Vilardell es va endur la medalla de bronze en dobles Sub-21, fent parella amb Arnau Pons, del CTT Olot.

ripollet-esp-tenis-taula-campionat-espanya-040723-1-ariadna-arnau.jpeg

Ariadna Arnau ha quedat subcampiona d'Espanya benjamí. Foto: CTT Ripollet.

El Club Tennis Taula Ripollet ha estat present en el Campionat d'Espanya amb un total de 18 jugadors, que han participat en categoria individual i també han pres part en 9 equips en les diverses categories: benjamí, aleví, infantil i Sub-21.

Redacció ripollet.cat - JS