Comencen les obres de remodelació integral de Sarrià de Ter
S’espera que el projecte, finançat per l’Ajuntament, estigui enllestit a principi de 2027. Les obres, que afecten el tram comprès entre carrer de Tamarit i fins al carrer de Sant Jaume, comportarà el trasllat de dues parades de bus i desviacions de circulació.
Dilluns, 27 d’abril està previst que comencin les obres de remodelació integral del carrer de Sarrià de Ter, entre els carrers de Tamarit i Sant Jaume. Amb un termini d’execució de 10 mesos, els treballs seran executats per Barcino Grup Obres i Serveis SL, per un preu de 964.612 € (IVA inclòs).
La remodelació d’aquest tram del c. de Sarrià de Ter inclou la instal·lació de nou enllumenat i nova canalització d’aigua, la renovació del paviment, l’eixamplament de voreres, la col·locació de noves zones enjardinades i la reordenació del pas de vianants i vehicles en aquesta zona. Es tracta d’aconseguir un espai més amable i accessible, millorant la qualitat de l’espai públic i propiciant espais de trobada i de refugi climàtic.
Afectacions de trànsit
Tot i que des d'Urbanisme, Mobilitat i Policia Local s’ha intentat minimitzar al màxim les afectacions, sí que comportarà desviacions i talls de circulació, així com el trasllat de dues parades d’autobús.
Les obres es realitzaran en dues fases de forma que, durant tot el temps que durin els treballs, sempre es mantindrà un carril per al pas circulació de vehicles i autobusos en sentit d’entrada a Ripollet des del carrer de Sant Jaume.
Pel que fa als vehicles i autobusos que vulguin sortir de Ripollet, hauran de baixar des del c. de Sarrià de Ter cap al carrer de Josep de Viure, Rizal i Montcada, fins arribar a Sant Jaume. Els vehicles que vinguin de la Rambla de Sant Jordi, podran baixar també pel carrer de Covadonga fins a Sant Jaume.
Pel que fa a parades de bus, s’anul·la la situada davant del Centre Reto i es trasllada al carrer de Josep de Viure, entre Sarrià de Ter i Fontanella.
També s’anul·la la parada situada a la rambla de Sant Jordi amb la plaça Font, que passarà a estar al carrer de Rizal, entre la rambla de Sant Jordi i Monturiol.
Redacció: ripollet.cat