Arriba la Jornada Jove 3x3 a Ripollet
El jovent de Ripollet es donarà cita al pavelló per gaudir d’una jornada esportiva, oberta i gratuïta, amb equips mixtos i bon ambient.
El Pavelló Municipal d’Esports Joan Creus serà l’escenari, aquest divendres, d’una tarda plena d’esport, companyia i diversió amb la celebració de la Jornada Jove 3x3, organitzada pel servei JESA Ripollet.
La proposta inclou tornejos de voleibol, bàsquet i futbol en format 3x3, i s’adreça a joves a partir de 12 anys. Els equips poden ser femenins, masculins o mixtes, formats per entre 3 i 5 participants. L’activitat és totalment gratuïta i tindrà lloc de 19.45 h a 23 h.
La jornada està impulsada pel servei de Joventut Esportiva, Societat Activa (JESA) i compta amb el suport de l’Ajuntament de Ripollet i la Diputació de Barcelona, amb l’objectiu de fomentar l’activitat física i l’oci saludable entre el jovent del municipi.
Podeu trobar més informació a l’entrevista a un dels organitzadors feta al canal de YouTube de Ripollet TV: https://www.youtube.com/watch?v=IB2GgKmskBM
Redacció: ripollet.cat / NGV