Un miler d'alumnes participaran a la Festa de cloenda de l'esport escolar 2025
Tindrà lloc aquest dissabte, 7 de juny, al matí, al Poliesportiu Municipal.
Des de l’Ajuntament, s’ha convidat al voltant del miler d'infants i joves que enguany han participat en les diferents disciplines esportives escolars: atletisme en pista, bàsquet, cros, futbol sala, natació, patinatge, tenis, tenis taula i vòlei.
La festa comptarà, com és habitual, amb activitats i esmorzar per a tots els assistents. Per a més informació, podeu consultar l’apartat d’esport escolar de ripollet.cat o contactar amb el personal de coordinació d’esport escolar de cada centre educatiu.
La Festa de cloenda de l'esport escolar té com a objectiu que els nens i nenes participants en l’esport escolar de Ripollet passin un matí divertit amb els seus companys/es i els seus monitors/es, gaudint d’una sèrie d'activitats lúdiques. La durada de la festa serà aproximadament des de les 10 h, fins les 13.30 h.
Redacció: ripollet.cat