Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Defensor del Ciutadà va atendre 35 consultes durant el 2006

Durant els darrers quatre mesos de l'any 2006 el Defensor del Ciutadà de Ripollet, Ramon Costa, va atendre un total de 35 consultes, amb un total de 8 casos resolts i 18 d'admesos. Aquestes dades es desprenen de la memòria presentada pel Defensor del Ciutadà al Ple Municipal del passat 3 de maig.

L'oficina es va posar en marxa durant la segona quinzena de setembre, després que Ramon Costa prengués possessió del seu càrrec a final de juny. Segons aquesta balanç, la majoria d'expedients tramitats estan relacionats amb la circulació de vehicles per la via pública i l'estacionament. La resta de queixes fan referència a temes patrimonials, de neteja, el manteniment de la via pública i els parcs i serveis socials.

Objectiu complert
Ramón Costa va assegurar durant la seva intervenció que "s'ha complert satisfactòriament l'objectiu principal que caracteritza l'oficina", consistent en fer de mediador entre els ciutadans i l'Ajuntament quan es plantegen queixes sobre la gestió municipal. El Defensor va explicar la importància d'establir ponts de diàleg en la recuperació de la confiança dels ciutadans a les intitucions.