Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Acords de la JGL del 29 de novembre de 2006

Va aprovar l'adhesió a la Xarxa local de prevenció de drogodependències de la Diputació, amb la qual es pretén impulsar la cooperació intermunicipal en aquesta matèria. La Junta també va autoritzar la realització d'un curs de mediació de la Unesco, amb un cost de 8.343 euros, per a la formació de dones immigrades com a mediadores culturals.
Seguidament, es va aprovar inicialment el projecte de remodelació del carrer de Pizarro, entre la rambla de Sant Esteve i el carrer de Sant Josep, amb un pressupost de 651.786,15 euros. Igualment, va adjudicar les obres de dues pistes de tennis del poliesportiu a l'empresa Poligras Ibérica, amb un cost de 89.000 euros. Dins els mateix capítol d'obres, també es va donar llum verda a la urbanització del frontal del Mercat, de la rambla de Sant Esteve, entre Nou i Canigó, amb un import de 221.733,13 euros. Cal destacar també la tramitació de la reforma de l'arxiu municipal, pressupostat en 47.899,80 euros i de l'adquisició de mobiliari per al Centre d'Interpretació del Patromoni Local, per un import màxim de licitació de 49.000 euros.
Per últim, es van aprovar diferents partides destinades a la promoció del comerç local, per un total d'uns 16.000 euros.