Els ciutadans posen un aprovat alt a la sanitat local
La població de Ripollet ha valorat amb un 6,9 sobre 10 els serveis sanitaris oferts l’any 2004 en el Centre d’Atenció Primària de la ciutat. Els aspectes millor valorats pels usuaris del CAP I han estat la percepció de resolució i coordinació, l’atenció per part del personal d’infermeria i la satisfacció per les instal·lacions. Per contra, aquells aspectes que caldrà millorar, segons els ciutadans, de cara al futur, són l’organització i l’accessibilitat i l’atenció urgent.
Aquest aprovat alt a la sanitat local es desprèn d’una enquesta telefònica, realitzada per l’Institut Català de la Salut a nivell de tota Catalunya, amb l’objectiu de conèixer el grau de satisfacció de la població respecte els centres de les seves poblacions. L’enquesta ha estat efectuada a persones que havien estat visitades pel seu metge de família, per la infermera i que havien fet una consulta per un problema urgent.
Aquest aprovat alt a la sanitat local es desprèn d’una enquesta telefònica, realitzada per l’Institut Català de la Salut a nivell de tota Catalunya, amb l’objectiu de conèixer el grau de satisfacció de la població respecte els centres de les seves poblacions. L’enquesta ha estat efectuada a persones que havien estat visitades pel seu metge de família, per la infermera i que havien fet una consulta per un problema urgent.