Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’OMIC supera les 2.000 consultes i reclamacions durant l’any 2004

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor va atendre durant l’any 2004 més de 1.900 consultes i prop de 200 reclamacions. Segons la darrera memòria anual d'aquest servei, l’activitat de l’OMIC ha anat en augment, especialment pel que fa a informacions i reclamacions relacionades amb la telefonia, així com els serveis de llum i gas. El tema que ha registrat més consultes ha estat l'habitatge, amb un total de 600. La majoria de preguntes i queixes van ser sobre gestions de compra-venda, així com la rehabilitació d’edificis, reparacions urgents i rebuts impagats.

Des del Servei de Salut Pública i Consum, durant el 2004 també es va dur a terme la segona fase de la campanya informativa de bars i restaurants i de neteja tèxtil i va començar la inspecció de les Agències de Viatges. A més, com es porta a terme des de fa 12 anys, la regidoria també va realitzar la inspecció d’obradors i pastisseries i va coordinar la visita de Sanitat als menjadors escolars, les escoles bressol i les rostisseries.