Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament va registrar el 2004 l’entrada de més de 13.000 documents

El Registre General de l’Ajuntament de Ripollet va gestionar durant l’any passat un total de 13.208 documents d’entrada i 8.363 de sortida. Respecte l’any anterior, l’entrada d’instàncies, reclamacions, queixes o peticions de documentació ha sofert un augment considerable, ja que s'han registrat unes 900 gestions més que l’any 2003, mentre que la sortida de documents oficials s’ha reduït en prop de 700. L’últim trimestre de l’any és on s’han registrat més documents d’entrada, mentre que els mesos de març, maig i juny, juntament amb desembre, són els que han sortit més documents registrats de l’Ajuntament. Pel que fa a departaments, Rendes i Urbanisme són els que reben més documents, seguits d’Activitats, Policia Local i Tresoreria. Quant a les sortides, Activitats, Urbanisme i Serveis Socials són els departaments que generen més documents de sortida.
El Registre General, dins l’Oficina d’Atenció Ciutadana, resta obert al públic de dilluns a divendres, de 8 del matí a 8 del vespre, i els dissabtes al matí, de 10 a 1.