Ripollet negocia amb la Generalitat millores en les línies de bus i solucions a l'impacte de la C-58
L'alcalde de Ripollet, Jose M. Osuna, i el regidor de Mobilitat i Transport Públic, Fran Sánchez, s'han reunit aquest dilluns amb Xavier Flores, director general d'infraestructures de mobilitat, i Benjamín Cubillo, subdirector general de Transport Públic i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya. Una trobada on el govern local ha pogut fer arribar al Departament de Territori i Sostenibilitat les seves demandes de millora de bona part de les línies d'autobús que operen a Ripollet i on la Generalitat els ha exposat els resultats de l'estudi tècnic sobre el soterrament de la C-58 i solucions alternatives.
Millores en el transport públic
Com hem comentat, la reunió també ha servit per a plantejar des del govern municipal una sèrie de demandes relatives a la millora i reforç de bon nombre de les línies d'autobús que operen a Ripollet, ateses les dades d'ús registrades i les demandes que es recullen de les persones usuàries. Tal com ha explicat Fran Sánchez, "l'E4 necessita un reforç durant tot el dia, especialment en hores punta, igual que el 620 cap a Barcelona, que necessita un vehicle més, un canvi de recorregut per tal que passi pel barri de Can Tiana i una darrera expedició que surti de Fabra i Puig a les 23.15 h". Des de la Regidoria de Mobilitat i Transport Públic també es demana que la Generalitat assumeixi el cost del servei a l'agost de la línia 685 de Can Tiana a Montcada i Reixac, a més d'augmentar la freqüència de pas. També s'han demanat un augment de freqüència de la línia 648 de Bellaterra a Montcada i un replantejament de la línia B5 directa a Sabadell. Sánchez creu que "la Generalitat és conscient que aquestes demandes són necessàries" i ha explicat que tenen el compromís per part del Departament d'estudiar-les i presentar una proposta de millora en un termini de dues setmanes.