Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La 3a Nit de Tapes i Nit del Comerç tornen al Mercat Municipal i als carrers del centre

Imatge 1.
Imatge 1
Després de l'èxit de les anteriors edicions, el dissabte, 7 d'octubre, torna la 3a Nit de Tapes al Mercat Municipal, de la mà de l'Associació de Venedors i Comerciants del Mercat Municipal i l'Associació de Concessionaris del Mercat Nou, amb el suport de l'Ajuntament. Els paradistes oferiran, a partir de les 20 hores, tapes al preu d'1€, 2€ i 3€ i begudes a 1€. S'instal·laran taules a l'interior i a l'exterior del mercat per fer la vetllada gastronòmica més còmoda als assistents, una vetllada que va omplir de gent els passadissos del Mercat Municipal l'any passat.

Paral·lelament, a la Nit de Tapes del Mercat, protagonista i motor d'aquesta iniciativa, la 3a Nit del Comerç també prendrà els carrers del centre el dissabte a partir de les 20 hores i fins a la mitjanit. Els comerciants instal·laran paradetes als carrers de Padró i del Sol i a la rambla de Sant Esteve per oferir els seus productes al públic. Des de l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament s'han treballat perquè els establiments de l'Àrea d'Influència s'apuntin a la Nit del Comerç, amb l'objectiu de crear sinèrgies i dinamitzar el comerç de la ciutat.


Hi haurà un total de 25 botigues, que oferiran promocions i degustacions. Entre elles, joieries, sabateries, bars i restaurants, perruqueries, agències de viatges o quioscos, entre d'altres, etc. La Unió de Comerciant de Ripollet (UCR) també serà present amb una carpa a la plaça de Pere Quart.

La nit, però, serà més que una nit dedicada a l'activitat comercial i la gastronomia, ja que diverses entitats culturals amenitzaran la vetllada. L'Associació 3 Pasos, l'Associació Ripollet Country i l'Innedit Dance Complex oferiran un petit tast de les seves activitats a les 21 h, les 22 h i les 23 h en diferents espais. Els personatges de La Careta Teatre es passejaran tota la nit pels diferents emplaçaments per treure un somriure a tots els assistents.

A les 21 h, la Unió de Comerciants farà el sorteig dels dotze premis del 2n Concurs del Parany als Aparadors, que es va posar marxa el mes passat.

S.R.