Al setembre, l'Oficina de Consum oferirà un servei d'assessorament sobre clàusules abusives
A partir del 6 de setembre i fins al 27 de desembre, l'Oficina Municipal de Consum oferirà l'assessorament d'un advocat per informar els consumidors sobre consultes relacionades amb les clàusules abusives en préstecs hipotecaris.
Per accedir-hi, serà imprescindible demanar cita prèvia a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (carrer de la Salut, 1) al telèfon 935 046 007, o bé al correu electrònic omic@ripollet.cat. L'horari d'atenció serà de 10 a 14 h.
Aquest servei s'ofereix en el marc d'un conveni del Servei de Suport a les Polítiques de Consum, de la Diputació de Barcelona, amb el Col·legi d'Advocats de Sabadell.
E.P.
Per accedir-hi, serà imprescindible demanar cita prèvia a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (carrer de la Salut, 1) al telèfon 935 046 007, o bé al correu electrònic omic@ripollet.cat. L'horari d'atenció serà de 10 a 14 h.
Aquest servei s'ofereix en el marc d'un conveni del Servei de Suport a les Polítiques de Consum, de la Diputació de Barcelona, amb el Col·legi d'Advocats de Sabadell.
E.P.