Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Millores en la gestió del Cementiri Municipal

Imatge 1.
Imatge 1
Des de fa uns mesos, l'àrea de Serveis Municipals de l'Ajuntament està treballant per millorar la gestió del cementiri municipal. Per això, s'estan digitalitzant totes les dades de què es disposa a l'Ajuntament, tant pel que fa als ciutadans i ciutadanes que reposen al cementiri com pel que refereix al propietaris i legitimaris de drets de les diferents sepultures. En aquests moments, s'està treballant en una segona fase d'actualització de la base de dades, procedint a identificar els titulars de drets dels nínxols. Tot seguit, es contactarà amb les persones que s'han presentat a les dependències municipals per tal que aportin tota aquella documentació que considerin oportuna per justificar la titularitat dels drets de la sepultura.

Essent conscients que es tracta d'un tema sensible i que es pot tractar d'un procés llarg i, de vegades, farragós i, des de l'àrea de Serveis Municipals es demana la col·laboració dels veïns i veïnes, des del respecte màxim a les persones i als difunts que legítimament reposen al cementiri municipal. D'aquest procés es tindrà coneixement exacte del número de sepultures de què disposa l'Ajuntament per tal de tramitar les noves concessions.

Aquest procediment d'identificació de propietaris o titulars de drets de les sepultures es farà de forma paral.lela a la redacció d'un nou reglament del cementiri que posi al dia el vigent actualment, completament anacrònic a dia d'avui.

L.P.