Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La Coral Infantil Els Pinetons, seleccionada pel programa Oh Happy Day Junior de TV3

Imatge 1.
Imatge 1
El proper mes de gener, la Coral Infantil de l'escola Els Pinetons serà una de les protagonistes del programa de TV3 Oh Happy Day Junior. La vintena de nens i nenes que forma la coral, sota la direcció de Toni Santiago i Luc-Olivier Sánchez, treballaran de valent a partir de setembre per tal de preparar la gala que gravaran el mes de novembre als estudis de TV3.
Tant els directors de la Coral com els nens i nenes estan molt contents de poder viure i gaudir aquesta experiència. El grup de Els Pinetons va presentar-se al càsting del programa el passat mes de juny, amb un vídeo on van interpretar When I close my eyes, de J. Papoulis i un remix de Queen.

La Coral Infantil Els Pinetons és un projecte que va néixer ara fa quatre anys, impulsat per Toni Santiago i Luc-Olivier Sánchez, i que ha anat creixent any rere any. Actualment, està integrada pel grup de la Coral Infantil Els Pinetons, amb una vintena d'integrants, i per la Coral L'Esqueix, formada pels més petits de l'escola.

R.H.