Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'OAC va realitzar 2.700 hores d'atenció al públic l'any 2013

Imatge 1.
Imatge 1
Durant l'any 2013, 28.595 persones van ser ateses a les oficines de l'OAC (Oficina d'Atenció al Ciutadà, c. de Balmes, 4). Aquestes visites van significar unes 2.700 hores d'atenció directa als veïns del municipi que s'han acostat fins a les oficines municipals per realitzar tot tipus de gestió. Van ser majoritàriament entre les 11 i les 13 hores i van tenir un temps d'espera mitjà de 5 minuts i mig. El mes amb més usuaris va ser el mes d'abril de 2013 i els dies amb més demanda van ser els dilluns i els dimarts.
Pel que fa a les gestions realitzades, principalment van ser: 10.671 relacionades amb tràmits del Padró Municipal d'Habitants, 4.245 per demanar informacions diverses, 4218 per presentar documents al Registre d'Entrada i 9.520 amb peticions sobre diferents aspectes de la gestió municipal.

90 tràmits i gestions en un sol punt
Des de primers d'any, l'OAC ha esdevingut el punt únic d'informació i atenció a la ciutadania. Aquest canvi suposa una nova organització de l'atenció a la ciutadania per oferir una gestió eficient dels tràmits i consultes.

Aquesta organització va lligada a una voluntat de l'Ajuntament d'oferir una administració més moderna i optimitzada, que treballi amb les noves tecnologies i amb la filosofia de l'estalvi de recursos. Actualment, l'OAC està capacitada per a realitzar més de 90 funcions de tràmit, gestió, informació i registre.

El seu horari d'atenció és de dilluns a dijous de 8 a 19 hores i divendres de 8 a 14 hores.