La Cooperativa Suara adjudicatària del Servei d'Atenció Domiciliària
La Societat Cooperativa Suara ha començat a prestar el Servei d'Atenció a Domicili a Ripollet des de l'1 d'octubre com a nova adjudicatària d'aquest servei, per un import anual de 443.716,46 euros (887.432,92 euros per dos any de contracte). El Servei d'Atenció a Domicili està inclòs en l'àmbit de Gent Gran i Dependència de la Regidoria de Serveis Socials. A Ripollet, unes 800 persones reben algun tipus d'atenció domiciliària. Aquests serveis es presten en funció de les necessitats específiques de cada usuari, tenint en compte la valoració que realitzen els professionals de l'àrea. Suara és una cooperativa catalana especialitzada en els serveis d'atenció social i amb presència amb més de 17 comarques de Catalunya.
El Servei d'Atenció a Domicili
S'adreça a persones de totes les franges d'edat que, per motius físics, psíquics o socials, es troben en situació de manca d'autonomia, amb dificultats per desenvolupar les activitats diàries o amb necessitats especials que fan necessària una intervenció al seu domicili. Té un funció assistencial, educativa i de prevenció de risc de les persones usuàries del servei. Inclou el Servei d'Ajut a Domicili, adreçat a l'atenció personal per a la realització de les activitats diàries i el Servei d'Auxiliar de la Llar, activitat adreçada a cobrir la neteja de la llar.
Amb aquest servei, la Regidoria de Serveis Socials vol assolir, entre d'altres objectius la promoció de l'autonomia de les persones en situació de dependència i de la gent gran, així com la millora de la qualitat de vida de la persona i de les seves famílies, així com el treball de prevenció del deteriorament personal i familiar.
Altres serveis
A més del Servei d'Atenció a Domicili, Serveis Socials també coordina la teleassistència, els ajuts tècnics i el programa Gent Activa, juntament amb altres actuacions relacionades amb l'envelliment actiu. Quant al Servei de Teleassistència va adreçat a persones grans o persones amb discapacitats que viuen soles permanentment, o durant gran part del dia, i/o a persones més grans de 80 anys que viuen soles. D'altra banda, el Servei d'Ajuts Tècnics és un banc d'ajuts de material tècnic com llits, grues, cadires de rodes, crosses, que es cedeixen a la persona i la seva família per tal de facilitar una millor autonomia i qualitat de vida.
F.R.
El Servei d'Atenció a Domicili
S'adreça a persones de totes les franges d'edat que, per motius físics, psíquics o socials, es troben en situació de manca d'autonomia, amb dificultats per desenvolupar les activitats diàries o amb necessitats especials que fan necessària una intervenció al seu domicili. Té un funció assistencial, educativa i de prevenció de risc de les persones usuàries del servei. Inclou el Servei d'Ajut a Domicili, adreçat a l'atenció personal per a la realització de les activitats diàries i el Servei d'Auxiliar de la Llar, activitat adreçada a cobrir la neteja de la llar.
Amb aquest servei, la Regidoria de Serveis Socials vol assolir, entre d'altres objectius la promoció de l'autonomia de les persones en situació de dependència i de la gent gran, així com la millora de la qualitat de vida de la persona i de les seves famílies, així com el treball de prevenció del deteriorament personal i familiar.
Altres serveis
A més del Servei d'Atenció a Domicili, Serveis Socials també coordina la teleassistència, els ajuts tècnics i el programa Gent Activa, juntament amb altres actuacions relacionades amb l'envelliment actiu. Quant al Servei de Teleassistència va adreçat a persones grans o persones amb discapacitats que viuen soles permanentment, o durant gran part del dia, i/o a persones més grans de 80 anys que viuen soles. D'altra banda, el Servei d'Ajuts Tècnics és un banc d'ajuts de material tècnic com llits, grues, cadires de rodes, crosses, que es cedeixen a la persona i la seva família per tal de facilitar una millor autonomia i qualitat de vida.
F.R.