Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'habitatge, primera preocupació dels consumidors de Ripollet

Les consultes i queixes sobre habitatge han estat el principal tema que ha registrat l'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor de Ripollet. Segons es desprèn de la memòria anual d'aquesta oficina, el 45 % de les 1.265 reclamacions rebudes s'han degut a problemàtiques relacionades amb la compra de pisos, tant nous com usats, lloguers i relacions de les comunitats de veïns. El segon tema d'interès ha estat la telefonia, tant la mòbil com la fixa, i les empreses d’Internet. Durant el 2002, l’OMIC va atendre 723 usuaris telefònicament i va fer 542 visites. A més es van trametre 77 expedients a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya, per resoldre mitjançant mediació o full de reclamacions. L’OMIC també va realitzar durant l'any passat dues campanyes informatives, una sobre tallers de reparació d’automòbils i una altra sobre el serveis d’assistència tècnica. Aquests informe va ser presentat coincidint amb el Dia Internacional de Consumidor i el 15è aniversari de l'OMIC.