Els veïns i veïnes de Ripollet, satisfets amb l'Oficina de Mediació Ciutadana
La Regidoria de Joventut i Ciutadania ha fet un estudi sobre la satisfacció dels usuaris de l'Oficina de Mediació Ciutadana, amb l'objectiu de continuar millorant el servei prestat. L'estudi s'ha fet mitjançant una enquesta telefònica, gràcies al suport administratiu d'un pla d'ocupació. El qüestionari per a la recollida de dades ha estat elaborat des de la Diputació de Barcelona i ha estat contestat voluntàriament per aquelles persones que van participar directament en un procés de gestió alternativa de conflictes tancat al llarg de l'any 2010 i 2011. De totes elles, han estat 72 les que han donat resposta.
Dades
Un 87% dels enquestats, segons dades de la Regidoria, ha destacat la imparcialitat del mediador o un 94% ha valorat positivament la seva tasca. Quan al servei, un 85% dels enquestats que han passat per un procés de mediació recomanarien a una altra persona que s'hi adrecés per tal de resoldre algun conflicte.
F.R.
Foto:
- Activitat organitzada per l'Oficina de Mediació (arxiu).
Dades
Un 87% dels enquestats, segons dades de la Regidoria, ha destacat la imparcialitat del mediador o un 94% ha valorat positivament la seva tasca. Quan al servei, un 85% dels enquestats que han passat per un procés de mediació recomanarien a una altra persona que s'hi adrecés per tal de resoldre algun conflicte.
F.R.
Foto:
- Activitat organitzada per l'Oficina de Mediació (arxiu).