Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

CDC de Ripollet valora positivament el desenvolupament del pacte de govern, malgrat la crisi

L'executiva local de Convergència Democràtica de Catalunya de Ripollet es va reunir el passat dilluns, 21 de desembre, per darrera vegada aquest 2009, per fer una valoració del que ha estat políticament aquest any. Des de la vessant municipal, Xavier Peñarando, cap de llista de la formació, va fer una valoració positiva "donat que s'està complint el pacte de govern signat el 2007".

Segons declara en un comunicat als mitjans, Peñarando assegura que "concretament ja s'ha desenvolupat un 80% de les activitats i inversions consensuades". Així, des de Convergència Democràtica de Catalunya han destacat l'esforç de contenció a l'hora d'elaborar el pressupost del 2009, prioritzant en les ajudes socials i les millores a la via pública.

Respecte al pressupost per al 2010, Peñarando va declarar que els esforços de l'equip de govern s'han centrat en "augmentar els ajuts en matèria social, prioritzar les politiques de promoció d'ocupació i continuar executant el pla de Can Mas, a través de la Llei de barris".

Tasca de partit
Pel que fa a l'activitat del partit, Julià López, president de CDC de Ripollet, va manifestar que "s'estan complint les expectatives", ja que "s'ha regularitzat la realització d'activitats dirigides als militants i simpatitzants i també els debats i conferències oberts a la ciutadania en general". De cara al futur, López va declarar que es vol intensificar la relació amb els veïns i preparar l'agrupació local per la campanya electoral de les properes eleccions al Parlament de Catalunya.

F.R.