Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Es presenta l'edifici de primària del CEIP Els Pinetons

L'alcalde de Ripollet, Juan Parralejo, acompanyat per la regidora d'Educació, Mª del Mar Viera, van assistir ahir dijous, juntament amb familiars i mestres, a la presentació de la segona fase del CEIP Els Pinetons. El director del centre, Carles Gràcia i l'arquitecte del projece, Jordi Canyelles, van ser els encarregats de realitzar tant la presentació com de guiar la visita al centre.

L'edifici, de quatre plantes i amb un cost d'uns 5 milions d'euros, compta amb una àmplia instal·lació d'elements de seguretat, insonorització i estalvi energètic. Tal i com va destacar l'alcalde, desprès de la presentació, es tracta d'un edifici modern, pensat per als nens i nenes i molt sostenible.

La regidora d'Educació, per la seva part, va assegurar que “és un edifici magnífic”, pensat especialment per als i les alumnes. El setembre el nou edifici l'ocuparà la primera promoció del centre, que cursarà 1r de primària. A més, es compartirà amb la resta d'alumnes la cuina, el menjador i altres instal•lacions com la biblioteca o el gimnàs i les pistes esportives. L'arquitecte del projecte, Jordi Canyelles, va explicar als micròfons de Ripollet Ràdio que aquesta escola és una de les més grans que el departament d'Educació ha encarregat. Canyelles va destacar, especialment, els elements de seguretat amb els que compta l'edifici i la important instal•lació de cable informàtic, d'elements lumínics i peces sanitàries que s'ha realitzat.

Per part del centre, Carles Gràcia, director de l'escola Els Pinetons, va expressar la seva satisfacció i la de tot l'equip de mestres pel nou edifici. Un cop s'hagi completat la primera promoció d'alumnes, l'escola tindrà més de 600 alumnes i prop de 50 professors.

R.H.