Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Nous itineraris per anar a peu a l'escola

El passat dia 5 de maig, les regidores d'Educació i de Medi Ambient, M. del Mar Viera i Gemma Edo, van presentar la campanya A peu a l'escola. Aquest nou projecte s'iniciarà a l'escola Anselm Clavé a partir del proper dilluns, dia 19 de maig. Finalment s'han establer tres itineraris segurs, tenint en compte la informació tramesa pels alumnes del propi centre escolar i una vegada analitzades les dades pels responsables d'Educació Viària de la Policia Local.

Primer itinerari: Rambla de Sant Jordi, establint com a punt de partida la cruïlla amb el carrer de Pau Casals.
A aquest itinerari s'haurien d'acollir els alumnes residents als carrers adjacents, com Tamarit, Dr. Bergós, Monturiol o Montcada. L'itinerari continua per la rambla de Sant Jordi fins la rambla de Sant Esteve amb la plaça de Pere Quart i accés al centre escolar pel carrer del Sol amb el carrer de les Escoles.

Segon itinerari: Carrer de Pizarro – carrer de Cervantes fins el carrer dels Afores.
El carrer de Pizarro acollirà als alumnes del mateix carrer i als procedents de Nord, Sant Lluís i Sant Josep. El carrer de Cervantes és l'itinerari ideal per als alumnes procedents dels carrers de Federico García Lorca, Salvador Espriu, Rafael Alberti o rambla de Sant Andreu. Ambdós recorreguts conflueixen al carrer dels Afores fins al carrer de les Escoles.

Tercer itinerari: Carrer d'Anselm Clavé – carrer del Sol.
Aquest itinerari també recolliria els alumnes residents als carrers del Calvari, de Balmes o de Maragall.

Aquests itineraris han estat escollits tenint en compte l'amplada de les voreres, les mesures d'accessibilitat, les cruïlles ben senyalitzades i els carrers amb menor incidència d'estacionaments indeguts. Recordar també que durant les entrades i sortides dels alumnes, els carrers d'Escoles, Afores i Doctor Figarola estaran tallats al trànsit.

F.R.

Foto:
- Grup d'alumnes que van al col·legi, acompanyats pels seus mestres, el dia de l'En Vers.