Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat

Mitjançant la Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat, la persona interessada posa en coneixement de l'Administració, l'inici o modificació substancial d'una activitat econòmica.

Unitat gestora Activitats

Consulteu tota la informació relacionada, les instruccions de sol·licitud i la descàrrega dels models de documents necessaris a la fitxa del tràmit a la seu-e:

https://seu-e.cat/ca/web/ripollet/tramits-i-gestions/-/tramits/tramit/12795307

Codi del tràmit: 0045

 

REQUISITS PREVIS:
  • Disposar de la corresponent llicència o comunicació prèvia d’obres quan correspongui.
  • L’activitat a desenvolupar ha de ser compatible amb el planejament urbanístic.
  • Disposar del projecte tècnic de l'activitat, redactat i signat per un tècnic competent, així com del certificat tècnic justificatiu del compliment de la normativa que regeix l'activitat, instal·lació o establiment, signat per un tècnic competent.
  • Disposar de tots els títols habilitants necessaris per a l’exercici de l’activitat. L’eina de cerca guiada pot ajudar-vos a conèixer els tràmits necessaris per a iniciar una activitat econòmica independentment de l’administració competent.
    • En el cas d'establiments de comerç al detall d'aliments i begudes; restaurants i establiments de menjar; provisió de menjars preparats, bars i bars-restaurants, podeu comprovar els requisits en matèria de salut alimentària en el quadre adjunt.
  • En cas que l'activitat a desenvolupar es consideri de risc important en matèria d'incendis, segons el que preveu la Llei 3/2010 (veure columna corresponent “Requereix informe previ d'incendis”), de forma prèvia a fer la comunicació cal:
    • Obtenir l'informe de prevenció i seguretat en matèria d’incendis disponible a Canal Empresa D'acord amb l'art. 22.7 de la Llei 3/2010, si l'informe no s'ha emès en el termini de 2 mesos a partir de la data d’entrada de la sol·licitud d’informe al registre de la direcció general competent en matèria d’incendis, cal entendre que l’informe és favorable.
    • Un cop es rebi l'informe previ en matèria d'incendis o passat el termini establert, s'haurà de contactar amb una entitat col·laboradora de l'Administració per tal d'obtenir el certificat d'acte de comprovació favorable en matèria d'incendis.
    • Disposar del corresponent certificat de comprovació favorable en matèria d'incendis.
  • Haver fet el pagament de la taxa municipal associada a aquest tràmit.
 
PREU/TAXA:
La taxa que estableixi l'ordenança fiscal.

 

DOCUMENTACIÓ:

Reviseu la documentació que cal presentar dins de l'enllaç del tràmit 🔗

 
TERMINI DE SOL·LICITUDS:

Durant tot l'any.