Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Atenció a la ciutadania

Aquestes són les formes mitjançant les quals la ciutadania es pot relacionar amb l'Ajuntament.

Servei d'atenció integral a la ciutadania, amb l'objectiu de ser una finestra única, que agilitzi els tràmits de les gestions, millori l'atenció i optimitzi els recursos de l'Ajuntament.

Oficina del carrer de Balmes, 4

Imprescindible cita prèvia
Per a l'atenció presencial cal demanar cita prèvia a través de la plataforma citaprevia.ripollet.cat.

Horari d'atenció a la ciutadania
De dilluns a dijous, de 8.30 a 14 hores i de 15.30 a 19 hores.
Divendres de 8.30 a 14 hores.
Dissabtes tancat.

Horari d'estiu
Des del 15 de juny al 15 de setembre de 8.30 a 14 hores.

Telèfon
935046000

Correu electrònic
oac@ripollet.cat

Principals funcions:

* Recepció i registre de tots els documents d'entrada a l'Ajuntament
* Informació sobre els serveis municipals, documents i tràmits necessaris
* Informació sobre els serveis generals de l'Ajuntament
* Tramitació d'assumptes senzills i de producció immediata
* Empadronament i gestió del cens electoral
* Canalització de les gestions complexes
* Tramitació de queixes, demandes i suggeriments
* Lliurament de models de tramitació
* Derivació de la documentació presentada als departaments corresponents
* Gestió del tauler d'anuncis

Sistema electrònic d'atenció a la ciutadania

La seu electrònica de l'Ajuntament de Ripollet permet efectuar tràmits de forma electrònica. Per a poder realitzar-los cal disposar de la corresponent identificació electrònica.

A banda de poder efectuar diferents tràmits i procediments administratius, la seu electrònica permet presentar queixes i suggeriments per a millorar els serveis que ofereix l'Ajuntament.

Canals alternatius per a relacionar-se amb l'Ajuntament de Ripollet.

L'Ajuntament de Ripollet posa a l'abast de la ciutadania altres canals per tal de rebre informació actualitzada sobre els serveis i actuacions municipals. Igualment, aquests canals serveixen com a punt d'intercanvi de comunicacions entre les persones i l'Ajuntament: fer aportacions per millorar la ciutat, suggeriments, o queixes per a oferir millors serveis a la ciutadania.

Facebook

Twitter

Instagram

Correu electrònic