Queixes, suggeriments i propostes
Aquest tràmit us permet presentar la queixa o suggeriment que considereu oportuns sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, així com totes aquelles propostes que considereu oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Tramitació
Qui ho pot sol·licitar?
La persona interessada o be un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot sol·licitar?
Durant tot l'any
Quin cost te?/Mitjans de pagament
Gratuït
On es demana?
- Per seu electrònica
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent click a “Tramitar en línia” i omplir la instància específica que trobareu just a sota del mateix link amb el nom de “Fitxer adjunt”.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d’identificació digital. Per disposar-ne d’identificació digital podeu utilitzar l’idCat Mòbil o bé disposar-ne d’algun dels certificats digitals admesos.
- Presencial amb Cita prèvia a través de http://citaprevia.ripollet.cat
- Als registres electrònics generals de:
- A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
Com realitzar el tràmit per seu electrònica
Fixeu-vos a la caixa groga a la capçalera d'aquesta pàgina.
Si aquest tràmit inclou l'enllaç a una plantilla de registre específica (PDF), l'haureu de descarregar, emplenar i guardar al vostre dispositiu.
Assegureu-vos que disposeu de tota la informació necessària en format original electrònic o ben digitalitzat.
Després inicieu la tramitació en línia seguint l'enllaç de capçalera. Aquesta acció us portarà al registre telemàtic del tràmit específic o bé al tràmit d'Instància genèrica.
Durant aquest procés:
1) Us haureu d'identificar electrònicament (certificat o bé IDCat Mòbil)
2) Empleneu les dades que us demani el formulari web.
3) Adjunteu tots els arxius necessaris per el procés.
4) Comproveu la informació i presenteu-la.
Al final del procés la plataforma visualitza el document amb l'assentament del registre electrònic. Guardeu-lo com a evidència de registre i en cas que siguin necessàries futures referències.
Documentació
1) Instància o sol·licitud
2) Si es sol·lita en nom propi:
- VIA PRESENCIAL: Document acreditatiu d'identitat
- SEU ELECTRÒNICA: Bastaria amb l'acreditació mitjançant certificació digital d'accés.
3) Si es sol·licita en representació d'un interessat:
- Document acreditatiu d'identitat de la persona interessada. (Si el tràmit es realitza a través de la Seu electrònica, es considera realitzada l'acreditació per l'ús del certificat digital d'accés en realitzar el tràmit).
- Document acreditatiu d'identitat del representant.
- Autorització degudament emplenada i signada o poders de representació.
4) Aquella documentació que pugui ser d'interès en presentar la seva sol·licitud.
Veracitat de la documentació aportada
La persona interessada o qui la representi es responsabilitzarà de la veracitat dels documents aportats, d'acord amb l'article 28.7 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Normativa específica
-Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
-Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
-Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
-Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.