Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

Carnaval 2023

Programa del Carnaval 2023

 

SLIDE_1600.jpg

 

PROGRAMA CARNAVAL 2023 

Després de l’anterior edició de la Rua de Carnaval, en la qual hi va haver encara alguna restricció sanitària, aquest any el lema serà #CarnavalViu, fent referència al fet de viure més que mai el Carnaval al carrer. Des de Cultura es vol fer una crida a la participació perquè petits i grans ens disfressem i sortim a gaudir de les activitats proposades.

 

Dimecres 15 de febrer:

Penjada del Cabraboc

18.30 h  Penjada del Cabraboc al balcó i tabalada a càrrec dels Diables de Ripollet

Ball de Gitanes. Danses del Cabraboc i el Vell i la Vella, a càrrec de Colla de Gitanes de Ripollet

Rambla Sant Jordi 6

IMG-20200220-WA0012.jpg

 

Divendres 17 de febrer:

Carnaval infantil

17.00-18.30 h  Espectacle familiar “Tumàcat Music Xou”. Plaça Joan Abad

19.00-20.30h  Festa per a públic adolescent, amb el Punxadiscos i animador Joe Diem. Plaça Joan Abad

 

Dissabte 18 de febrer:

Rua de carnaval

Aquest any participen un total de 14 comparses i més de 1000 persones. 

17h Plantada de comparses, al c/ Sarrià de Ter

17.30 h  Desfilada de les comparses, amb la participació dels Diables de Ripollet i Banda de Música de la Societat Coral 'El Vallès'. Recorregut: inici al c/ Sarrià de Ter, rambla de Sant Jordi, la rambla de Sant Esteve, rambla de Pinetons i final al Parc Gassó Vargas.

20220226_172637.jpg                                    

Carnaval Jove 

23.00 h  Festa per a públic JOVE, amb el Punxadiscos i animador Joe Diem. Plaça Joan Abad

Informació important per a l’accés a l’espai:

  • És obligatòria l’acreditació amb DNI, NIE o passaport per a les persones majors de  16 anys.
  • Les persones menors de 16 anys podran accedir al recinte degudament autoritzades i acompanyades per algun dels seus progenitors, tutor legal, o bé per persones majors d’edat autoritzades per algun dels dos anteriors. Podeu descarregar el formulari d’autorització a la biografia d’instagram @ripolletjove. Caldrà entregar-lo en el control d’accés.
  • No es permet l’accés amb begudes, ampolles o objectes contundents.

 

Dimecres 22 de febrer:

Despenjada del Cabraboc

18.30 h  Despenjada del Cabraboc del balcó i tabalada a càrrec dels Diables de Ripollet i balls a càrrec de Colla de Gitanes de Ripollet

IMG-20200220-WA0013.jpg