Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

OMIC-Oficina Municipal d'Informació al Consumidor-

OMIC-Oficina Municipal d'Informació al Consumidor-

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei de la Regidoria de Modernització Administrativa de l'Ajuntament de Ripollet.

Té com a principal objectiu l'orientació i l'assessorament als consumidors i/o empresaris en l'exercici dels seus drets i obligacions, així com la tramitació de les reclamacions, denúncies o queixes relacionades amb el consum, afavorint la mediació per solucionar els conflictes.

Com reclamar?
Demanant el full oficial de reclamacions en el mateix establiment a fi de deixar-hi constància escrita. Si es tracta d'un servei bàsic (aigua, llum, gas ó telèfon), trucant primer al servei telefònic gratuït d'atenció al client i deixar constància de la reclamació amb un número de referència.
Si no es rep una resposta satisfactòria en el termini màxim d'un mes es pot presentar reclamació adreçada a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor per tal de gestionar-la des d'aquest servei.

Com demanar informació?
Atenció telefònica: de 8.30 a 14 hores, al 93 504 60 00.
Atenció personalitzada amb cita prèvia a la web citaprevia.ripollet.cat
Per correu electrònic a les adreces omic@ripollet.cat / oac@ripollet.cat

Adreça
c. de Balmes, 4
Telèfon
93 504 60 00
Correu electrònic
omic@ripollet.cat
Categoria
Departaments
Codi postal
08291