/img/fonsportada/ripollet-parc-xemeneixa.jpg degradat blanc

OMIC
-Oficina Municipal d'Informació al Consumidor-

OMIC<br>-Oficina Municipal d'Informació al Consumidor- -Imatge 1- L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei de la Regidoria de Salut Pública de l'Ajuntament de Ripollet.

Té com a principal objectiu l'orientació i l'assessorament als consumidors i/o empresaris en l'exercici dels seus drets i obligacions, així com la tramitació de les reclamacions, denúncies o queixes relacionades amb el consum, afavorint la mediació per solucionar els conflictes.

Com reclamar?
Demanant el full oficial de reclamacions en el mateix establiment a fi de deixar-hi constància escrita. Si es tracta d'un servei bàsic (aigua, llum, gas ó telèfon), trucant primer al servei telefònic gratuït d'atenció al client i deixar constància de la reclamació amb un número de referència.
Si no es rep una resposta satisfactòria en el termini màxim d'un mes es pot presentar reclamació adreçada a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor per tal de gestionar-la des d'aquest servei.

Com demanar informació?
Atenció telefònica: de 8 a 15 hores, al 93 504 60 07.
Atenció personalitzada: dilluns, dimecres i divendres al matí (amb cita prèvia).
Per correu electrònic.

Telefon93 504 60 07
Emailomic@ripollet.catIcona enllaç
Serveis* Atenció personalitzada de consultes
* Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
* Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestions
* Campanyes d’informació i orientació als consumidors i comerciants
* Inserció mensual d’informació d'utilitat a El Butlletí
* Edició de material informatiu

Enllaços d'interès

* Agencia Catalana de Consum
* Asociación de Usuarios de Bancos Cajas y Seguros
* Secretaria de Estado de Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Información

Normativa
* Llei 22/2010, de 20 de juliol, del Codi de Consum de Catalunya
* Decret 70/2003, de 4 de març, pel qual es regulen els fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l’activitat de prestació de serveis
* Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la
Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i altres lleis complementàries

AdreçaC/ de la Salut, 1Icona enllaç

Icona PDF-0,13 Mb - ripollet-serveis-omic-2011.pdf 
Icona PPT-1,56 Mb - ripollet-omic-memoria-2013.ppt 
Continguts relacionats amb aquest:
- OMIC
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor [Llocs]


  • Govern obert i transparència
  • Seu-e Ripollet
  • Cita prèvia
  • Comprovació Cens Electoral
  • Propostes Educatives 2017-2018
  • Imatge corporativa
  • Llista de reparació jurídica amb les 137 víctimes del franquisme a Ripollet
  • Pla d'Acció Municipal (PAM)
  • Participa
  • Any Clavé
  • Assessorament sobre habitatge
  • Estudi olors
  • Formulari refugiats
  • No puc esperar
  • Observatori contra homofòbia
  • Ripollet TV a YouTube
  • Ripollet Ràdio a la carta