.jpg)

OMIC
-Oficina Municipal d'Informació al Consumidor-
Té com a principal objectiu l'orientació i l'assessorament als consumidors i/o empresaris en l'exercici dels seus drets i obligacions, així com la tramitació de les reclamacions, denúncies o queixes relacionades amb el consum, afavorint la mediació per solucionar els conflictes.
Com reclamar?
Demanant el full oficial de reclamacions en el mateix establiment a fi de deixar-hi constància escrita. Si es tracta d'un servei bàsic (aigua, llum, gas ó telèfon), trucant primer al servei telefònic gratuït d'atenció al client i deixar constància de la reclamació amb un número de referència.
Si no es rep una resposta satisfactòria en el termini màxim d'un mes es pot presentar reclamació adreçada a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor per tal de gestionar-la des d'aquest servei.
Com demanar informació?
Atenció telefònica: de 8 a 15 hores, al 93 504 60 07.
Atenció personalitzada: dilluns, dimecres i divendres al matí (amb cita prèvia).
Per correu electrònic.
Telefon 93 504 60 07 Email omic@ripollet.cat Serveis * Atenció personalitzada de consultes
* Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
* Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestions
* Campanyes d’informació i orientació als consumidors i comerciants
* Inserció mensual d’informació d'utilitat a El Butlletí
* Edició de material informatiu
Enllaços d'interès
* Agencia Catalana de Consum
* Asociación de Usuarios de Bancos Cajas y Seguros
* Secretaria de Estado de Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Información
Normativa
* Llei 22/2010, de 20 de juliol, del Codi de Consum de Catalunya
* Decret 70/2003, de 4 de març, pel qual es regulen els fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l’activitat de prestació de serveis
* Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la
Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i altres lleis complementàriesAdreça C/ de la Salut, 1
- Defensor del Ciutadà [Departaments]
- Educació [Departaments]
- Oficina local de l'habitatge [Departaments]
- Cultura [Departaments]
- Comunicació-Premsa i Participació Ciutadana [Departaments]
- Serveis Econòmics [Departaments]
- Alcaldia [Departaments]
- Salut Pública [Departaments]
- Polítiques d'Igualtat [Departaments]
- Servei d'Informació i Atenció per a Dones (SIAD) [Departaments]